Living en vision

30 May

Leve en vision

Leve en sind tur

De fleste manuskripter ville bare forsvinde ned i afgrunden, andre ville blive returneret med en benægtelse slip.

Møde Ika er ansvarlig for, kan man ikke lade være med at være tilbøjelige til fantasy klicheer i forsøget på at forklare hende. Elfin driver ind deres sind straks – hun er petite, Comfortable-diskuteret, Waif-For eksempel vælger,Oakley, næsten som en personlighed lige ud af en fantasy roman.

Trods en novelle udgivet i en global antologi,アディダス サングラス, Ages Of overraskelse, er Ika stadig på en hård rejse mod at få sin første roman komponeret. Czerneda og bedrage St Martin. Jeg besluttede at give det en chance,

Det tog hende to uger til at producere det første udkast, hvorefter Wurts sendt det tilbage til hende endnu et godt to uger af omskrivning.

Hendes historie, gennemkører Waters, handler om en gammel stamme, der har at gøre kritisk beslutning om udenlandske rejsende indgreb i sit land.

Folk har denne vantro, at fordi det er fantasy, kan du skrive hvad du vil, Promises Ika. Min historie er afhængig af Age Of Sail. Inderside i første udkast blev data helt forkert. Min mentor er en kvalificeret i skibe og alt det, og hun eller han sagde, må at man i løbet af det 16. århundrede, havde de ikke hjulene på et skib? Gå tilbage og dem, der! Selv da hun var virkelig tilfredsstillende. Hun synes, det er et godt første udkast, og fik mig til at prøve igen og få information til højre,

Ika, hvis kæreste er hollandsk-indonesiske og morfar eller mor er malaysisk, er et selskab anliggender direktør for dag. Hun producerer Corporate rå information Under hendes normale arbejde, men sidder på hendes stationær computer natten skabe verdener af magi og undren. Hun afsluttede sin første roman, da hun kun var 16, Rolling det ud I mellem arbejde og skole,

Bliver alderen ambitiøs, hun oprindeligt troede alt, hvad hun havde at gøre efter at have taget hendes roman var at få det udgivet. Så jeg gik rundt til hendes hjemmeside og så hendes arbejde. At jeg bare e-Shipped hende, og hun sendte et svar. Hun inviterede mig til at deltage i sit hjem sides forum. Vi fortsatte med at ændre e-mail, og har været at holde sig i kontakt på denne måde de sidste ni år,

Hendes Ages of Wonder forfattere også, fortsatte med at soignere hende og holde hende opdateret på konkurrencer og opfordrer til indlæg. Det var hendes mentor og hendes redaktører, der fik hende til at indse, at hun er nødt til at lægge sin første roman og arbejde på den næste. Hun siger, at det er en historie om, hvordan folk altid frygter, hvad de går glip af. Hovedpersonen besidder magiske kræfter, at han ikke kan forstå, men at ham den bedste lejesoldat i hans hær.

Men på grund af månederne går, han resulterer i sygere og sygere, og han ikke indse, hvorfor, Ika taler om. Han efterhånden opdager flere detaljer om sine beføjelser. Det er den første i en hel serie jeg har planlagt,

Den anden af ​​tre brødre og søstre, Ika allerede haft en tilbedelse for ord, da hun var barn, og for at hendes mor, gennemførte hun en ordbog bare om alle andre steder gik hun, da hun kun var fire.

Jeg ved virkelig ikke hvor, stater, under en griner. Under min barndom jeg plejede at skrive noveller om effektivt noget. Deres var 12, skrev jeg artikler for en online-forretning. Folk værdifulde til at fortælle mig, ‘Du er temmelig anstændigt på dette. Du bør gøre dette som et levende. Jeg antog, klar, Hvorfor don’tyou? Det var egentlig ikke min interesse. I hvilken alder, alvorligt jeg betragtes som en »dinosaur digger, ‘fantastisk arkæolog,Nikeサッカースパイク,

Og derefter, Hver gang du er hun var 14, Hendes mor bragt hjem en bog til at ændre hendes liv for evigt – donald Eddings ‘Polgara The Sorceress. Ika noterer bliver fuldstændig imponeret af bogen. Jenny indsats er så in-Depth når man studerer tegnene. Og Patrick og Scott udvælge anti-personligheder,

Men fantasi er ikke al Ika læser. Hun indser, at selv om hun skriver fantasy, Hun har brug for at blive informeret på andre områder også. Jeg forsøger at studere så bredt som jeg kan. Hun gang på gang fortalte mig, at jeg stadig behov for at studere. Så jeg var blevet den bedste elev i skolen, mens du skriver fantasy, for at vise hende, at jeg kunne gøre begge dele. På dette tidspunkt , Hun er min største promotor,

Med et eksamensbevis i masse e-mail i hånden, planlægger Ika at forhøre sig om hendes uddannelse til næste år, måske med speciale i engelsk, Stater. Men at skrive er ikke noget, hun er i stand til at give afkald på.

Det er en varig lidenskab, kan jeg ikke stoppe med at gøre det samme. Jeg kan ikke græde over et blive afvist, og så ikke skrive mere. Jeg lærte hårde måde. De afvisninger var demoraliserende, men du lærer at gøre det igen,
Related articles:

Leave a Reply

