Innkapsle demografiske Student News A til Å med Ca

30 May

Innkapsle den demografiske Student News A til Å med Carl Azuz

Innkapsle tid Student News A til Å med Carl Azuz

Hvis min klasse var å bygge en tidskapsel jeg ville komme med ting som har betydning for det, ikke bare noe unødvendig. Jeg vil komme med hvor godt vårt samfunn har endret og forbedret, Inkluder alle sliter vi måtte møte,ポリス サングラス, og har arbeidsområde forstår person på skolen min, legger noe de ønsker å forlate for folk i fremtiden kan se. Jeg personlig ville sette i iTouch min fordi jeg ønsker å la barna vet hva slags musikk jeg lyttet til fordi min generasjon mener at musikk 100 år siden var merkelig, så jeg ønsker å vite hvordan generasjon x vil se musikken vår og hvor merkelig vil det være til dem. Det skapte også opp hvordan vi kler oss, måten vi snakker, og hvor godt vi får sammen mot hverandre.

Hvis jeg var å bygge en tidskapsel for min generasjon jeg ville komme med: De Harry Potters menstruasjonssykluser (. Enhver form for en stor å bevise at bøker overleve og b) Fordi de er awesome og har forårsaket en phenomon med vår generasjon), En gammel Walt Disney World film (1990 anyone?), en kategori schedual (For å vise hvor gale vår tid kan være),Ray Ban, en høyskole program, kombinert med en iphone. Singelen gjenstand det er rettferdig å være noe teknologisk fordi vi er tenkt som den generasjonen av teknologi. Enten på en bærbar med Bebo eller en iphone.

I vår tid kapsel besluttet vi at vi kan sette-A gatekamper teknikker-Å representere alle drapene der er på denne planeten-datamaskinen som ble brukt i 2011 til det som brukes når kapselen er funnet-Green Team par sko, som er vår skole tar team og et bilde-Å representere verdien av miljø og resirkulering-kjole skjorte og slips fra vår uniform og et bilde-Verdensrekord Guinness boken for å se hva som er endret gjennom din levetid-Picture av skolen vår for å se om det er fortsatt står og gjorde det endre Røykfrie sigaretter, Adressering Kentucky landbruk og et bilde av Churchill ned for Kentucky Derby-Foto av KY Derby Vinner av 2011-En rapport kort av de mest gutter-en liste av teknologi i 2011, og det kan være som motsetning til år at det er funnet, og det-teknologi.

Denne modellen har vært vanskelig. Jeg kunne forlate en mobiltelefon eller en iPod fordi denne generasjonen er så tech-Erfarne. Jeg vil også legge igjen en $ 20 regning fordi mange flere mennesker har vært tett på penger vokser opp på grunn av den økonomiske status. Jeg ville endelig forlate en merknad som sier hvorfor jeg forlot hver ting og la dem vite om verden uro første hånd for å stoppe dem fra å gjøre de samme feilene. Hvis jeg bare kunne forlate en ting ut av disse tre ideer, ville det være notatet deling verden uro fordi historien burde gjenta seg.

Hvis jeg kunne sette en ting i en tidskapsel jeg ville sette i kanskje en kamp av noe slag som en wii eller x-Box 360. Jeg ville sette et spill i fordi det ville vise barna inn i fremtiden hva videospill så ut som tilbake da vi var unger føre til at spillene endring generasjon etter generasjon. Forrige uke spurte jeg min mor hvilke aktiviteter de hadde da hun var en gutt, og de hadde en ting som heter Atari, og du kan spille Frogger, Space inntrengere, og Donkey Kong der. Nå med videospill har vi at vi kan spille sport, Kickhand techinques, Starwars, og dans i mønstre.

Jeg tror vi bør legge til vår nye programvare som grønne biler for å imponere våre fremtidige venner. selv, vil vi innlemme noen andre ting som representerer oss fortsatt tilber eldre tider. Som et eksempel,サングラス, bør vi legge til noen bilder som vi beskytter den første skriftlige diktet av Star Kvalt Banner fordi kanskje senere i livet, kan folk forandre landet vårt bestemte nasjonalsang. Kanskje enda, bør vi legge vår illustrasjon av utdanning. Vi kunne legge lærebøker og prosjekter vi gjorde for å vise fremtidige folk hva vi pleide å lære, og de kunne lære mer i forrige grunn av historiebøkene.

Hvis vi utviklet en tidskapsel vi ville sette i noe å representere vår stil som et bilde, mag, eller plagg. Innenfor, ville vi satt i iPoder å vise den nye industrien av iPoder og mp3 Vår tid er ofte oppført som tidspunktet for nye og forbedrede elektronikk og teknologi. Aviser som viser tilstanden i økonomien kan være nyttig for fremtidige funn. En telefon kan være nyttig å vise vår kilde for kontakt innenfor våre liv. Ved hjelp av alle disse elementene vi kjenner vår tidskapsel kunne gi mange svar for forskerne på jakt etter svar om ut tidsperiode. Dette kan føre til kunnskap om fortiden som kan gjenspeiles i utdanning av barna i den nye æra.

I mine barn år, så jeg en masse tegneserie fra TV.

Da jeg var 20 år gammel, fortalte jeg min lille fetter (10 år gammel utgang) Om disse tegneserie jeg så på yngre år.

Hun sa hun aldri se disse tegneserie som tegneserie hadde ikke funnet på TV. Faktisk, jeg snakker med min utvikling, forstår de disse tegneserie, selv om noen hadde verdi på den, Med hensyn til spillkortene og tegneserie klistremerker.

Jeg vil sette tegneserier og tegneserie DVD på tidskapsel.

Rett etter at jeg 60 år, vil jeg åpne omfattende mengder tidskapsel. Dette punktet, vil jeg huske disse tegneserie som bringer håp og happies i chlidhoon min.

Jeg ville sette andre deler av min tid kapsel. Som et eksempel kan jeg sette noen elektronikk i det så poeple nedover veien kan se vår teknologi nå. Aviser vil være oppmerksom i en tidskapsel, for barna å lære om fortiden og hva som skjer i den. Kanskje jeg vil gi dem en liste over at vi nå har dagene. Enda en ting som jeg vil sette i gang kapselen, En video av CNN utdannet Nyheter med Carl Azuz.
Related articles:

Leave a Reply

