Glee oppgave 2 Vinner Blake Jenner på sine håp for

28 May

Glee oppgave 2 Vinner Blake Jenner på sine håp for Glee Sesong 4 og møte Damian McGinty

Glee eiendom 2 Vinner Blake Jenner på sine håp for Glee Sesong 4 og møte Damian McGinty

Glee Prosjekt vinner Blake Jenner doesn vet mye om hans neste rolle på Glee ennå, men han vet ikke er i stand til å vokse: Ryan Murphy har allerede startet å skrive en kjærlighet interesse for hans karakter. På samme dag som The Glee Prosjekt Season 2 finale, twitret Ryan så stor rolle selve vinneren! Og bare vent til du ser hvem de egentlig er dating. eller>

Ekstremt vil Hvem Blake kombineres med? Når det skjer, Even han ikke opplevelsen ennå.

Snakker utelukkende med Wetpaint fritid, sier Din 19-år gamle Miami innfødt han ville være glad for å få noen av de Glee tegn. Han bare klar til å dukke opp på settet og lage en start, slik at alle kan bli vist. Kan vente å finne ut hvem det er. Har du hørt men du vil filme?

Blake Jenner: Jeg vet ingenting. Jeg ser det er snart. Glee utfører at man i vekstsesongen 4 premiere, og episoden til å bli filmet allerede.

Jeg ble nesten bummed ut! Jeg fullt klar over at sangen, ettersom da jeg jobbet på Abercrombie, de kan spille den sangen hele tiden. Så jeg tror jeg har den sangen forpliktet til minnet. Jeg ville helt ønsker å kjøre den. Men de kommer til å gjøre en beundringsverdig jobb. Jeg kan ikke vente å observere det. Jeg tror det blir veldig gøy.

Du pleide å se på Abercrombie?

Jeg jobbet der da jeg var ute her i Seattle,Occhiali Oakley, når jeg strevde som skuespiller. Jeg var fungerer på Abercrombie, jobbet jeg på McDonalds. På hvite slottet, ville jeg søknaden min aksenter, fordi jeg burde gjøre det drive-through, så jeg være hawaiian for en, deretter være fra London, og deretter være fra South din. Jeg bare skru med det og se hva troverdig og se hva ikke, og hvordan folk reagerer. Jeg bruker aksenter på drive-thru vinduer. Så jeg gjorde ting på en papegøye butikk. Og jeg var en servitør, Å starte opp, på Ashton Rockets, så jeg hadde en haug med strøjobber her ute før du får å være på The Glee Project.

Selv uten meg Kanskje du fortsatt få mange sjanser som du utfører på Glee. Enhver form for musikkstilen,Replica RayBan, definert, At du håper å kjøre?

Jeg elsker hver og type. Elsker jeg liker Ervin Jackson slags musikk, jeg elsker reggae, er jeg sikker på rapping, og jeg elsker Gavin DeGraw form av musikk. Jeg elsker bare sin lyd, og jeg elsker musikken hans. Jeg så vil synge noen av hans sanger på Glee. Det kan være en drøm.

Du hadde anledning til å møte Damian McGinty (Rory), en av info av sesong 1. Har han gitt deg noen hint og tips?

Bakrus rette sa du kjenner, [Fakes en irsk bøyning] Å ja, kollega, er du skal endre. Det som, Betydelig dude? Han som Oh, sikkert! Men han vært stor. Og har derfor Samuel [Larsen (Senere)]. Da jeg snakket med potensielle kunder, gitt de meg hemmeligheter, og de ganske mye bare sa bare oppleve det hele, bare gå nyte. Fordi at det viktige fakta om. Nettopp havin moro.

Det tilsynelatende mye som om din karakter og Sam (Merk Overstreet) Er sportsidioter av Glee Club. Liker du at det finnes utøvere i New Directions?

Jeg synes det er flott. Jeg synes det er uimotståelig. Det drives. Slik var det i min barndom. Det eksepsjonelle, ideen aldri bare fancy barn. Det alle noen barn. Det de sportsarrangementer barn, IT bakgrunnsmusikk barn, IT smarte barn, alt mennesker. Den kvelden kule ned barna, det de favoriserte barna, alt det som. Det er utrolig. og> Ok siste, som hadde vært super,Occhiali Da Sole Oakley Economici, Turbo fin. Disse folkene var alle ser finalen sammen, og folk var så spent. De alle fikk disse skjorter sammen for å kunne bære dem for finalen, så jeg trodde at det var morsom, og jeg er, så glad for at de gjør det fordi det betyr at de tok så mye stolthet i showet, å gå og gjøre skjorter for det dermed navnet mitt på den. Mye kan sammenlignes med Jenner. Jeg antar det var fantastisk og morsom.
Related articles:

Leave a Reply

