Liker Sands fra Hourglass

20 May

Som Sands fra Hourglass

Som Sands med Hourglass

Jeg konsekvent kjent i mitt hjerte at dans er en gave som er lånt, men jeg sjelden gang vurdere den fryktede dagen da jeg er nødt til å gi den tilbake. Den første dans klasse tok jeg noen gang var på en Dolly Dinkle Dance Studio uunngåelig fra huset mitt. Jeg var 6 år. For å være helt ærlig, Med mine mine barn årene jeg hadde reddet Dance min velvære. En lang tid senere (Bite språket ditt), føler jeg åpner i spillet mitt, og tror jeg har mange flere år å omfavne denne Gud foreskrevet gave, så tenkelig at DEFCON-1 nivå av frykt for at engulfs meg når jeg hører folk rundt meg egen alder stat pensjonisttilværelsen From trekk.

Jeg vil bare fortelle: Du bruker varmt å trave du tror du er eller hvor mye Ball spillet Du mistenker at du kan ha, vil få ting tar deg tilbake til virkeligheten som å høre en som er født innen fem år du sier de er av den alder for å trekke seg fra feltet. Ikke engang få meg i gang på flere folk jeg kjenner (også rundt hvor gammel jeg har blitt) Hvem har sine ansikter stakk og stakk med Gud vet hva av hud eksperter, Positive til å slette noen synlige tegn på følelser. Men jeg vet i thir min. Tjueårene nekter å gjøre meg gammel, men som tittelen sekvens av at den berømte såpeopera anbefaler, Like sands selve timeglasset, så er den tiden av lårene mine.

Tanken på tiden marsjerte på (Om ansiktet mitt) og forlate vraket av elskede ting som dans og glatt hud i dens kjølvann ikke bare skremmer vannet av meg, men bringer opp så mange stygge problemer jeg har med modning. Bestemor Moses, Costume feire for én!

(Passende vel, Format, forstå jeg at vårt forhold her på The Huffington Post er ganske nytt, men dette er det punktet i historien hvor du er ment å hoppe inn og fortelle meg hvor ung jeg er!)

Gjennom det meste av min ungdom, min identitet utelukkende forankret i å være en danser, og ønsker å være pen ut, to tidsinnstilte bomber inne i øynene til Father Time. Som barn ble jeg dårlig mobbet og fikk det meste terapi fra mine kolleger når blir skjøvet rundt og kalt en homse. Det var i den tiden i livet mitt, når jeg følte nugatory og usynlig, at dans og min generelle utseendet begynte å bringe meg positiv oppmerksomhet. Jeg var nok heldig å få motta ros fra min dans lærere, og de eldre mennene i mitt fellesskap teatertrupp sikkert virket å tro at jeg var rimelig [Sett lettsindighet]. Jeg hadde selv lagt merke til for å definere meg selv-verdt for deg å hvordan andre så meg. Jeg holdt på disse ideene som de var redningsvester på Titanic og aldri gidder å definere min egen.

Som myndig person, har jeg innsett hvor mye av min egenverd er bundet opp i områder for å være ute av min kontroll. Jeg har også kommet til å forstå at jeg bygde hele grunnlaget for min (Ekstremt) Self brukt-Esteem på utskiftbare, flyktig egenskaper, Vehicle fast, Verken dans eller ser vil være rundt å kjærlig brette meg om natten la oss si jeg nå alderdommen .

Jeg finner meg selv å kommunisere med dem: Hvorfor er jeg fiksert utelukkende på det nummeret jeg har vært på denne jorda? Hvorfor gjør bundet til å skje slutten av min dansekarriere og sannsynlig deflating av ræva innpode meg med slik frykt? Og trolig den mest betydningsfulle spørsmålet av alle: Hva er riktig cut-off alder når du gjør det svært stop shopping på Abercrombie Fitch? Jeg er fortsatt knust over nylig måtte farvel til andre aldersrelaterte Feil butikker som Hollister, Spencers gi gaver, og Bugaboo.

Jeg husker da du begynte å tenke jeg var yngre enn jeg egentlig var. Hvis en person spurte meg om jeg var 26, Kontakte de bare si: Egentlig er ikke det noe? Du har å jobbe på et karneval, Liker du dette, jeg har aldri sagt min virkelige alder og aldri hadde å si en falsk en. Alt dette ble faktisk ikke lyve, bare fornekte sannheten. Ettersom tiden gikk, fikk jeg grådigere. jeg skulle fortelle vanlige mennesker unge og gamle jeg var 24, og hvis lamper og lys var i min favør, jeg vil gå på samme måte yngre. jeg begynte å spille en voldsom kamp for limbo med jeg tror moder jord. At du forstår, Hvor lavt rustet til å gå, gang, i en organisasjon, fortalte jeg enda en jeg var 18 (Det var mørkt) og ventet på grunn av deres ansikt til contort i redsel og vantro. De ikke selv blinke. Jeg skjønte enten folk var snill,Fake Ray Ban Aviators, sølt, eller sannferdig blind.

Mamma sier at Oprah sier: Når du ligger om din faktiske alder, er du fornekte din expereince av levende, faktisk,Ray Bans, Millisekunder. Winfrey har mer enn bevist at hun vet noen ting om noe, men jeg våge å regne at hun har aldri jobbet i et felt der en gang du treffer midten av førtiårene, blir du sett på som om du må være karbon datert.

Det finnes ulike mennesker som jeg har elsket og mistet som ville dø (ooh, Bad ordspill her) Ta hensyn til dag på jorden for å vokse eldre. Jeg er virkelig veldig takknemlig med hensyn til minutt av reisen. Hvis jeg gjør det langt nok i løpet av turen, vil jeg har mange ting å vente på: Gray hodebunnen, Akne arr, obscenely alvorlige øreflippene, problemer med å fordøye rå veges, og den fantastiske gaven av manglende evne til å huske noen navn på et øyeblikks varsel . Jeg kan fortsette å Rage fra å dø av lyset, eller jeg kunne forstå det hele og omfavne det.

På dette punktet, la oss få et konsept rett: Jeg sier ikke at jeg er villig til å gi etter og gå rundt ser ut som Old Mother Hubbard eller at fyren fra Crosby, Bilder og Nash (Du gripe en!). Jeg må bare vite at du har en stor middelvei mellom å se ut som Mother Nature gjorde du henne tispe og ser ut som min generasjon versjon av Jocelyn Wildenstein.

Den tidlige modellen jeg får, jo større jeg vite at jeg har mange alder trosse egenskaper. Det er som om hele verden er lærer meg at jeg nå kan definere meg selv. Jeg er en lojal buddie, En omsorgsfull ektefelle, og en kjærlig mann kommentarer (Og tilsynelatende enkle). År siden ville jeg aldri ha identifisert meg selv i slike måter, i tillegg tatt seg tid til å dyrke og feire dem.

Når min angst legger og jeg er i en klar tilnærming, jeg virkelig gjøre se utvalget av veier som ligger foran meg. Mens jeg har vært en danser siden jeg var 6 år gammel, og vil forbli en danser selv etter at jeg fortsatt ikke kan gå,Oakley Sonnenbrille, dette jeg sitter, Gutten som trodde han hadde ingen andre å tilby, skrive artikler om The Huffington Post. Vurdere en leksjon fra universet!

I tillegg er denne forestillingen om at vi utløper ved en alder absurd. Hvem er å si at det ikke er andre former for lidenskap og suksess venter ytterligere i fremtiden for meg? Bare se på noen av mine nylig funnet idoler: Zelda Rubinstein ikke begynne å fortelle folk til å Skriv i lys I Poltergeist hvis hun var 49, oberst Sanders ikke starte sin drift, Kentucky Fried stekt kjøtt, inntil han er på hans 60s, og hvem kan muligens glemme Kazuo Ohno (Cricket. Cricket.), Den berømte vestlige danser som begynte sin dans karriere i moden alder av 43? Det finnes sikkert håpe!

Så det vil bli avgjort: Jeg ønsker å prøve mitt beste for å bli gammel gracelessly. Jeg mener superbly. Jeg vil feire alle mine varige definerende trekk og grave enda dypere for å finne nye. Jeg vil velge å tro at det vil være magi og mirakler i livet mitt til slutt min siste åndedrag (som kan tas gjennom undersiden av en pute, med min all-I tillegg-Hungry arvinger). Jeg er i ferd med å avslutte min konsultasjon med Dr. Botox behandling, Oppdag hvordan å hoppe tau med mine øreflippene, slappe av, vurdere, og bryte vinden med min kjærlig kone What’s-Hans eller hennes-telefon.
Related articles:

Leave a Reply

