God morgen Quotes

20 May

God morgen Quotes

En god morgen sitatet er en ideell måte å starte dagen. Når Debbie Reynolds og Donald O’Connor sang ‘God morgen” sang i den klassiske filmen,Discounted Oakley Sunglasses, «Singin’ in the Rain, kjørte de Gene Kellys blues unna. Som de sang, Sunbeams snart smiler gjennom, God morgen, god mornin ’til you, fyller det hvert hjerte med kjærlighet, varme og fellesskap. Det er ingen grunn til å føle lavt når du har en god morgen for å se fremover.

God morgen står for friske begynnelse –

Mahatma Gandhi sa: Hver kveld, når jeg går i dvale, jeg dør. Og neste morgen, når jeg våkner, jeg gjenfødt. En god morgen er faktisk som en gjenfødelse,Knock Off Oakleys, du våkner opp nesten stiger som en phoenix gjennomsyret med nytt liv. Du er sterkere, har du glemt det siste, fått over dine feil, klar til å møte livet igjen. God morgen sitater som snakker om nye begynnelser er en av løftet. Beatles visste om den pulserende kraften i morgen når de sang: Noen må vite tid, glad for at jeg er her. Se skjørtene du begynner å flørte nå er du i gir. Gå til et show du håper hun går . jeg har ingenting å si, men det er ok. God morgen, god morgen . Mornings bringe lykke som det betyr at det er mer til livet.

Mens det er godt å avslutte dagen ved å be til Gud, er det enda bedre å starte dagen med ham. Salme 30:5 sier: gråt som tåle for en natt, men glede kommer i morgen. Putting din tillit og tro på Gud hjelper oss å huske at vi ikke er alene i denne store, stygge verden. Den Høyere Makt eller hvilken religion vi tror på hjelper oss ansikt situasjoner og problemer enten personlig eller faglig. Noen ganger du føler at du bare ikke kan gå på, føler du tappet for hver siste tøddel av energi og optimisme. Når du føler alt håp er tapt,RayBan Outlet, begynner dagen med en åndelig sitat om god morgen og ikke bare dagen, kan hele livet tar en bedre bane. Salme 143:8 sier: La morgenen bringe meg ord din miskunn, for jeg har satt min lit til deg. Vis meg veien jeg skulle gå, for til deg jeg løfter min sjel.
Related articles:

Leave a Reply

