Asian presuasion 2010

15 May

Aziatische presuasion 2010

Myassessmentof de steden mensen en de jury voor Tom Robinson geval is dat ze oneerlijk en onbeschoft. Ik denk dat dit, want als de jury was Tom geval doen ze het erg onbeleefd door niet eens te luisteren naar zijn kant van het verhaal en zij spraken over hem veel. De jury keek niet eens naar hem toen ze hem te vertellen dat hij schuldig was. De steden mensen waren echt racistisch ook omdat ze echt wilde Tom om de zaak te verliezen omdat ze willen dat de stad zijn deze zwarte mensen houden van de stad.

Als ik Atticus zou ik had blijven leven in de stad alleen voor het feit dat ik zou de stad en het racisme dat het moet veranderen. het zou ook moeilijk zijn om de stad te verlaten en een nieuw leven te beginnen als je al een vrij goede leven. Het leven zou makkelijker denk ik met Tom in de gevangenis en de steden mensen van mijn rug. Als ik dat weer een ander geval als dit zou ik graag de zaak te winnen en bewijzen dat Maycomb is geen racist stad. Ik zou enige bitterheid, omdat ik niet won het geval voor Tom en bewijzen dat hij niet schuldig was. Dit is mijn mening van ik voel me over de mensen van Maycomb.

Het doel van Walter Cunninghams mob is Atticus ertoe te brengen geen Tom Robbinson nu meer helpen, omdat de stad Maycomb voelde dat Atticus bracht schande voor de stad. Ze voelden zich op deze manier, omdat ze niet wilt dat andere mensen denken dat de stad had zwarte mensen ondersteund. De menigte wilde angst gebracht Atticus met de grote hoeveelheid mensen in de voorkant van zijn huis. Attiucs niet kopen in de hele menigte en bende zaak, want het grootste deel van de mensen in de menigte waren mensen gewone mensen: kooplieden en in de stad boeren. De mensen wilden niet Atticus schaden op welke manier, ze wilden alleen Atticus om bang te maken en de zaak af te sluiten.

De menigte had vanwege Scout bang was er iets ergs zou gebeuren met Atticus en maakte ze deze leugen dat er een telefoontje voor Atticus om hem op te halen de telefoon en breng hem terug in het huis. Atticus vertelde Scout te beantwoorden en dat maakte haar naar buiten komen en hem zien. Atticus wilde niet Scout aan de menigte te zien, zodat Scout en hem dwaalde terug in het huis en de menigte vertrokken kort daarna.

1. Ze werd geboren 1926 in Alabama, een periode waar dingen waren veel anders en er was nog steeds raciale segragation. Harper Lee, die de wet bestudeerd, ook besloten om het te nemen als een belangrijk onderdeel van de plot. In thestory, is er een geval is de hoofdpersoon’s vader heeft te maken met. Het isabout een zaak over de discriminatie van zwarten, die ongebreideld was in de tijd waar het verhaal zich afspeelt

4. Harper Lee’s moeder was Frances Cunningham Finch. Lee maakt gebruik van alle drie van namen van haar moeder voor tekens in To Kill a Mockingbird.

5. In 2007 Lee werd bekroond met de Presidential Medal of Freedom en won de Pulitzer Prize in 1961.

Tijdens Dark Art heer Freemen stopt voor de klas met een beitel in zijn hand en vernietigt het schilderij dat hij zo hard gewerkt op. De klasse isastonished in wat hij zojuist had gedaan. Hij plukt en tranen de hele thinguntil is er een gigantische gapende geheel in het. Een van de redenen die kunnen verklaren whyMr. Freemen heeft deze actie zou kunnen zijn dat heis depressedorhe denkt dat hij beter zou kunnen doen op zijn schilderij. Hij zou wilde iets groter te zijn of op een nieuw project te starten. Ik zou gewoon lopen naar de klas en vernietigen een mooie meesterwerk dat ik wat hard gewerkt aan, maar dat is mijn mening.

Ik denk ook dat de heer Freemen echt gaat om iets te doen om te vervangen wat hij heeft gedaan. Hij gaat harder te werken en een betere schilderij dan alles wat hij ooit eerder heeft gedaan te maken. Hij gaat werken non-stop totdat hij denkt dat hij tevreden is met zijn werk. I kinda don ofwel begrijpen waarom hij het deed, omdat de mensen waren erg dol op wat hij had gedaan.

Het karakter dat uit stond voor mij het meest ergerde was de heer Freeman. De heer Freeman is Melinda tekenleraar. Hij doesn gewoon leren kunst, maar een manier om expressionyourself andteaches hoe een persoon. Hij doet dit door het geven van opdrachten die dat zou doen, zoals olieverf, met behulp van klei, andpaper mache. Hij wil hij studenten om te leren hoe een echte mens weet om dingen die je niet leren uit een tekst boek doen. Dit is Melinda favoriete leraar, omdat ze denkt dat meneer Freeman is meer een niet zo veel zorgzaam persoon in vergelijking met haar andere leraren.

De heer Freeman wordt beschreven met grote sprinkhaan lichaam, zoals stilt het lopen cirrusguy en een neus als een creditcard verzonken tussen zijn ogen door Melinda waarvan ik dacht dat was behoorlijk betekenen. hij kan klagen voor meestal de gehele periode waarin hij doet. De heer Freeman wil ook zijn leerlingen op te bouwen van een gevoel van verbeelding, omdat hij blijft zeggen dat ze allemaal een gebrek aan fantasie hebben. Hij doet dit door het geven van elk studenta project te doen.

Ik ben het oneens met de stelling dat studenten niet moeten hun leraren vertellen over hun persoonlijke problemen, hoe ernstig het is. Theyare mensen die willen om anderen te helpen in nood. Deze uitspraak niet waar zou kunnen zijn voor alle leraren, maar ze moeten. Ze kunnen zelfs helpen bij het oplossen wat problemsomeone zou kunnen hebben. Zelfs als ze kunnen helpen bij het oplossen welk probleem iemand zou kunnen hebben, de meeste ze kunnen doen is ondersteunend andlisten naar wat iemand te zeggen heeft. Dit alsowould helpen om een ​​betere aansluiting met de student en de docent op hetzelfde moment. uit te stoten die een probleem hebben, want als hij of zij doesn het, het zou erger en erger totdat ze kan repareren het helemaal.

Helemaal mee eens over de manier waarop als er iemand dronken of high zijn hun verantwoording verschuldigd aan voor zichzelf te zorgen. Het is de verkeerde beslissing als ze willen dronken of high. Zoals hoe iemand je vraagt, als je zou willen om dronken of high, kun je zeggen ja en jezelf pijn doet of je kunt zeggen nee en het juiste te doen. Niet al deze beslissingen zijn van jou te maken,Occhiali Ray Ban. Thereare alwayspeople die u kan vertellen andere wijze. Pas echter op, want als je eenmaal die beslissing er geen terugkomen op wat je gedaan hebt. Gepleegd De acties zijn van jou alleen. Zelfs als je had gekregen overgehaald of omgekocht in het doen van dergelijke acties, je bent nog steeds verantwoordelijk voor jezelf. De meeste mensen don begrijpen dit concept, omdat er altijd wel meer van wat daar aan het doen willen en zichzelf kunnen helpen.

Rainsford stelt dat de wereld is opgebouwd uit jagers en de huntees en ik ben het eens met hem. Theperspective van de jager en de huntee kunt altijd. Jagen is geen sport. Beide zijden shouldknow ze zijn in het spel alvorens te betreden. Dit is wat ik beschouw als een echte jacht.

Ik ben het eens met mevrouw Strangeworth, want in deze wereld is er kwaad om ons heen. Het maakt uit wie je bent, is er ten minste een aantal kwade extensies die je misschien in je hebt gewoon te wachten om barstte,Oakleys Economici. Evil is altijd lurkingin mensen als je het niet verwacht. Zoals hoe mevrouw Starngeworth schreef veel van die aantekeningen en toen Don Kraan had haar brief gevonden en later mevrouw Strangeworth had haar rozen vernietigd. Achteraf Mevrouw Strangeworth had vermoord haar eigen rozen met het kwaad had ze in zichzelf.

Het kwaad is een ding niet in de hand kan een virus eten je van binnenuit tot er niets anders, maar een heiligen lijk zijn. Leven met het kwaad, zonder de mogelijkheid om te veranderen, is om aslow en pijnlijke dood. Ongelijkheid is notevil. Gelijkheid zelf is kwaad.

Hallo iedereen Ik Chow. Toen ik opknoping met mijn vrienden waren meestal ofwel playingthe Nintendo Wii (Super Smash Brawlor Melee) of gewoon te praten aboutstuffthat met ons gebeuren op school of iets dergelijks. Mijn vrienden andi meestal spelen basketbal met mostlywith Aziatische mensen die we kennen bij Durango de middelbare school.

De clothesI graag areHollister andNike dingen te dragen,Oakley Discount Sunglasses. Toen ik het uitkiezen van schoenen i meestal gowithNiki, Converse en Vans. Als ik groot ben, wil heel graag een graag een muziek producer ofde gebied van informatica zijn. Ik ben geboren en getogen inLas Vegas. Op vacationI zou willen gaan naar New York en naar NorthCarolina aan mijn zusters andmy neef en nicht te bezoeken.
Related articles:

Leave a Reply

