Ved vellidte Medier

3 May

Ved vellidt Medier

Ved fashionable Medier

BioShannon Kelley og hendes mor Barbara Kelley er begge forfattere, s氓vel som lige skrevet en bog kaldet Usikker, Hver anden. Dette kan v忙re godt slidbane placering, men vi tror forbl酶ffende derned alligevel. De, Erin Hatton, Expert grad, og jane Nell Trautner,Jordan 8 Playoffs, Expert grad, Analyzed coverversioner af Rolling Stone Magazine i l酶bet af de seneste tre 氓rtier, og hvad de fandt var, at repr忙sentationer af b氓de hanner og hunner steg, og hypersexualized billeder af kvinder (Undtagen m忙nd) 脴get. De valgte at g氓 Stone, Akkumuler, P氓 grund af lang levetid og fordi dens covers har budt p氓 en bred blanding af pop kultur ikoner fra ber酶mtheder til politikere af begge k酶n Som pr University of Buffalo News Center, her hvad de havde at sige om deres resultater.:

Vi konkluderer p氓 dette er, at popul忙re medier s氓som Rolling Stone er ikke afbilder kvinder som sexet kunstnere eller skuespillere, de er skildrer kvindelige musikere og skuespillere som klar og derude sex. Det er generende, Hatton udsagn, Hvad dette betyder er en afg酶rende indsn忙vring af mediernes fremstilling af kvinder,RayBan Online.

Don n酶dvendigvis tror, 鈥嬧�媋t det problematisk for kvinder at blive portr忙tteret som Men vi synes, det er problematisk, n氓r n忙sten alle billeder af kvinder skildre dem ikke blot som kvinder, men som passive objekter for en anden person seksuel nydelse. Og du m氓 hellere overveje det g酶r ondt os alle. Fordi t忙t vi h忙vder ellers, Medierne ofte bliver 茅n, hvormed vi m氓ler os selv. Det er klart, vi kender tip om foto-Opn氓else og luft-Scrubbing og problemer senere i livet det ikke rigtige. Medier billeder af impossibly perfekte og hypersexy kvinder ogs氓 酶ge satserne for spiseforstyrrelser og krop utilfredshed. Deprimerende, bare?

Positive, disse kan v忙rst t忙nkelige tilf忙lde. Men sandsynligvis har, ogs氓 p氓 dette punkt i 酶jeblikket nylig sikkert pr忙sentere dette: N氓r vi bliver bombarderet med gradvist mere seksualiserede billeder kigger ud p氓 os fra alle newstand og / eller iPad, andet led g氓r p氓 deres e-mail-liste. Ved du, hvad vi mener: Du kan opleve de store stygge samfundsm忙ssige hvad man m氓, uden tvivl Og der kan v忙re hvad man m氓, du h酶rer i dine bedste venners stemmer, jeres m酶dre, Din betydelig andres. TV og magasiner minde os du skal v忙re tyndere og gladere og tilsyneladende, nikotin hot s氓 godt.

Vi kan kalde bare af det ud som uhellig vr酶vl, tur, Er der en del af os, Insidewithin alle, der mener, at det er lige hvad det betyder at v忙re en kvinde i dag? At v忙re All?

I 忙ldre tider, The arketype for den kvinde, der det hele blev vist ved den annoncekampagne for Enjoli, Hvilket faktureret det er poker rum som otte timers aroma for den 24-timers feminin, Den f忙lles halvfjerdserne-忙ra medierne. Kommerciel b酶d p氓 en kvinde, der morphed fra husmor til forretningskvinde til sex killing hustru, mens de synger: Jeg kan k酶be bacon, Fry op i en gryde, i stedet for, Ever lade dig glemme du er en mand, Fordi jeg er piger,

En ufattelig idiotisk rollemodel, fra mange aspekter. Men lad se p氓 bare vigtigste faktor. Hun blev afbilledet i en kappe, en virksomhed trop, og i sidste ende som den sexede pige i en h酶jhalset aften kjole, der uds忙ttes simpelthen hendes arme. D忙kslerne er skabt til * s忙lge *. Redaktionen kender fra l忙nge brugt tid, og dette kan v忙re sandt, selv om det ville v忙re interessant at fors酶ge at bevise det – at salget af magasinet faktisk er st忙rkt korreleret med magasin d忙kke billedet. S氓 hvad du ser, er en slags meget renset version af kapitalistisk Darwinisme eller darwinistisk kapitalisme [Period pick]. Se det Red empress Af Matt Ridley for flere fingerpeg om dette. Desuden mener jeg, at der er stor chance for, at mange kvinder k酶ber disse hypersexualized kvindelige covers. S氓 dette er grunden til, alt dette kommer ned til en slags junk food for sindet. Det giver dig en kortlivet gys men theres en t酶mmerm忙nd. Lige hvad der pr忙cist ellers? Denne form for struktur synes ganske allestedsn忙rv忙rende i vest. F.eks selv i fonden. Pr忙cis hvordan skal vi undg氓 det,Fake Ray Bans? dunno. Dens v忙rd diskuterede. Som du beslutter dig til her. Men p氓 nogle m氓der dens lignende ville koge havet. Eller interessant det, da den faktiske m氓tte v忙re.

Shannon, Bare kom over denne fra artikel af Henry Giroux om en handelsvare b酶rn:

Velkendte identiteter er p氓 fuld sk忙rm i reklamer rettet mod unge piger. Marked strateger er mere hj忙lp seksuelt ladede billeder til at s忙lge varer, ofte som repr忙senterer de fantasier en voksen version af seksualitet. S氓som, Har Abercrombie Fitch, en t酶j franchise for b酶rn, tjente en god godt omd酶mme sine risque kataloger fyldt med salgsfremmende annoncer fra letp氓kl忙dte b酶rn og dens over-Hele-Top seksuel r氓dgivning indhold for teenagere og preteens, One brochure featured en annonce for thongs for ti-氓rige med ordet hvad Eye chokoladebarer endnu blink blink vist p氓 dem. (18) Et andet t酶j s忙lges butik undert酶j rettet mod teenagere med Hvem har brug for et kort, skriftlig langs side skridtet. ( 19) B酶rn som tidligt som seks 氓r gammel bliver solgt Lacy undert酶j, Fremkald-Up Brazier og Date Night essentials for deres forskellige dukke biblioteker. under 2006, The Tesco shoppingdistrikt k忙de solgt en pole dancing kit designet til unge piger til at frig酶re sex killing indeni. Pushing fem ud af ti-氓rige b酶rn til at modellere sig selv efter sexarbejdere antyder i hvilken grad betyder noget om etik og ejendomskrav er blevet afkoblet fra en verden af 鈥嬧�媔nternet markedsf酶ring, selv n氓r l忙seren er sm氓 b酶rn. Den repr忙sentative politik p氓 arbejdet i disse merchandising strategier forbinde b酶rns kroppe til en reduktiv opfattelse af seksualitet, Sp忙nding og vareligg酶relse, mens skildrer b酶rns seksualitet og organer som blot objekter for voyeuristisk voksen forbrug og r氓 酶konomisk gevinst.
Related articles:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: