Skulle Kids Wear Uniformer til skolen

3 May

Bør Kids Wear Uniformer til skolen

Under skoleuniformer kan forhindre distraktion, som dybest set skaber fra fancy kjole ups. De, der pynte for skolen er mest tilbøjelige til at blive værdsat for deres outfit, ikke for deres talent. Men hvis alle har samme uniform, er der ingen måde at se disse typer af situationer igen. Derefter vil alle forstå betydningen af ​​at blive værdsat for deres talent i stedet for deres tøj. Skoleuniformer bør være obligatorisk.

Børn i disse dage er at blive mobbet hver dag for, hvad deres opslidende. Statistikkerne viser, at hver 2 minutter en person bliver mobbet over, hvad de iført verdensplan. Statistikkerne viser, at i Nordamerika nogen hver 4 minutter en person bliver mobbet over, hvad de er iført. Wow. Disse statistikker fortæller os, at det, hvis forskellen er kun 2 minutter fra hele verden, hvilket betyder, den mest mængden af ​​bulling end klude sker i det nordlige Amerika, og gæt hvad? De fleste af de øvrige lande har uniformer til skolen som Indien, Kina, Japan og traktattekst., Og vi don Vi har den mest Bulling løbet klude hele verden. Vi har et stærkt land og stærke job til de fleste. Nogle er rige, og nogle er ikke, som gør, hvad folk bærer forskellige for, hvad de har råd til. Hver familie kan gå ud af vejen og give $ 200 for et år ensartet, og der er lavere chancer for at blive kritiseret for at være rig eller fattig også. Fortæl mig det, hvis du havde en uniform til skole, nøjagtig den samme som alle andre, hvad ville der være at mobbe over? Hver pige de samme klude, hver eneste dreng iført de samme klude, hvad balladen? Hvad der skal gøres grin med? Hvad der skal påpeges, at? Ingenting. Det ville stoppe den kritik over, hvad folk er iført, ved at bære en uniform.

Iført en uniform giver børn og teenagere til alle ses den samme og være at acceptere at deres talenter. at se, hvordan udseendet af en person kan påvirke den måde, de reagerer på tro og tanker. En dame gik først ud dressing pænt i klude normalt at bede om penge til et tog, da hun forlod sin pung derhjemme. Hun samledes omkring $ 150 og havde 0 kritik. Så gik hun med billige klude og fik en ansigtsmaske med blandet ind i hendes ansigt perfekt at gøre hendes næse store og store. Hun gik ud næste morgen og fik kun $ 25 og masser af kritik som et liv, du ikke Undersøgelsen fortæller os, at udseendet af en person påvirker den måde, folk tænker på hinanden, og der kritik bringe dem ned så slemt som den måde, folk tænker på de fattige. Folk siger, hvilket betyder ting, der gør dem til at føle, at de kan søge et job og kan komme videre i livet. Hvis du er i skole, som skulle stoppe, den måde, at folk kigger på hinanden fra udseende mennesker ville være i stand til at vise talenter, stå op, og bevise, hvad de kan være i stand til efter alle hver barn har et talent, men de kan ikke være i stand til at vise det, og iført uniformer hjælper stå imod denne kendsgerning.

En anden god faktum om at have uniform er, at du don nødt til at gå gennem besværet med at spekulerer på, hvad hensigtsmæssigt og hvad der ikke er. Den ensartede er hensigtsmæssig og sparer tid for skolebestyrelsen går gennem besværet med regler og bekendtgørelser,Ray Ban Aviators. Der er normalt regler om beskedenhed spørgsmål, synlige logoer, offensiv tekst på tøj, bande farver og symboler og meget mere. Lærere og personale skal overvåge de studerende til at sørge for, hvad de er iført, er passende. Dette er naturligvis undgås, når alle eleverne er i en uniform. Udseendet af at bære en uniform er respekteret af folk som soldat i deres uniformer. Det viser skolens ånd og stolthed walking ned haller og blive set af andre.

En awesome fordel er at spare penge. I stedet for at gå til HOLLISTER, Aeropostale og andre dyre butikker bare købe nye uniformer igen, fordi du kan bære de samme klude hver dag, behøver du kun 1 eller 2, og som ville vare et år og spare dig for tonsvis af penge til andre aktiviteter, som du måske ikke komme til at gøre så ofte som følge af omkostninger. Og hvis du har en lillebror eller søster samme køn som dig, kan du give det videre til dem også, for at redde 300 dollar. Med alle de penge, en forælder sparer ved ikke at skulle købe daglige tøj, de kan (hvis de vælger) lade deres børn købe et par pænere og mere fashionable stykker for weekender og aftener. Uniform fem dage om ugen kan gøre eleverne sætter pris på deres weekend mode mere – måske nok til selv at tage sig godt af dem!

Det temmelig klart,Cheap Ray Ban Glasses, præcist hvor mange børn bekymre sig mere om, hvad de bærer, og hvad de kommer til at bære i morgen, og hvor mange nye klude, de har brug for og hvordan alt skal matche. Siger alle, der er en masse, hvad faktisk gør dem alle? Jeg don vide om dig, men der er mennesker, der står 45 minutter foran deres garderobe spekulerer på, hvad at bære i dag / i morgen. Med en ensartet nedskæringer, stress for skolens klude og alle du nu behøver at bekymre sig om, er dine studier. Bekymre sig om klude og faktisk lagt vægt på det forårsager stor indflydelse ligesom i livet job som hjemmearbejde. Hvis du er bygget op om, hvad de skal bære, kan du styrter eller ikke gør dit hjemmearbejde, hvorimod hvis du har en uniform du kan arbejde uden bekymringer om klude.

Alt i alt uniformer falde Bulling, hjælper vise nogle mennesker indre talent, hjælper vise og producere skole ånd og reducerer til 0 af uhensigtsmæssige klude, sparer penge og hjælper holde fokus i skolen. Efter alle disse ting, hvad der forlod dårligt på ikke at bære dem? Jeg overlader det til dig at afgøre.

For dette emne dens virkelig svært at vælge, hvilken side din på. Personlly jeg ikke har noget imod iført en uniform fordi im gå i skole for at lære ikke at gå i de nyeste mærker og pleje tooo meget om, hvad jeg bære! Efter 10 år, hvor im arbejder det plejer ligegyldigt hvad jeg havde dengang. eller hvordan mit hår var. Hvis vi får at vælge, hvad vi ønsker at bære i gymnasiet syg pleje tooo meget og dårligt være usikker om mig selv, hvis alle taler om mig eller hvordan mit tøj er på en dårlig måde, thats vil gøre dig slack off hvad din gå til skole for at lære!🙂

Når jeg læser dit debat

Jeg slags enig med Ian, for hvis alle er iført de samme skoleuniformer thats slags dum til mig fordi din alle vil se det samme, og du virkelig kan ikke vise dit talent.

Også jeg dont tror nogen vil stå på der garderobe i 45 minutter beslutter hvad der skal bære, for i mit tilfælde jeg ikke tage så lang tid det tager kun mig cirka 5 minutter at beslutte, hvad im gonna slid.

Hvad jeg ellers troede var fyre virkelig dont få mobbet baseret på, hvad der iført den slags gælder for piger. og bare fordi din iført en skoleuniform ikke mig, du vil stoppe få mobbet.

Den sidste ting, jeg gerne vil påpege, er Hollister er ikke et dyrt butik. Det afhænger af, om dit køb noget thats en regelmæssig pris element eller hvis din køber noget til salg. Også jeg vil bare sige jeg handle hos Hollister og jeg kun købe noget ved den butik, hvis dens min fødselsdag, eller hvis somethings på salg og jeg har en ældre søster og kludene at dont passer hende længere jeg nødt til at bære, og det sparer penge også. Så jeg kan ikke se hvad jeg big af deal, det er.

Men jeg er også enig med SAFA fordi du går til Schol at lære ikke at tale om de nyeste mærker og alt det der.

Så i konklusion må jeg sige jeg dont virkelig vide, hvis jeg skal eller ikke skal, men udover at jeg tror, ​​du gjorde et godt stykke arbejde.

Jeg synes, vi skal have uniformer fordi lærerne altid klager over, at folk bryder dress code, så hvis vi har uniformer, de plejer nødt til at gøre det. en anden grund er, at når vi bære uniform, har vi enhed. Folk Arent inddelt i forskellige grupper om, hvad de slid. Ligesom SAFA sagde, plejer det ligegyldigt, hvad du havde, da du var yngre, fordi når ur på udkig efter et job, uddannelse, du fik, er, hvad der vil noget. Og jeg er enig med Arsh, for hvis du har uniformer, plejer du nødt til at spilde tid på at tænke over, hvad din kommer til at bære.

Så jeg tror, ​​at uniformer er en god ting🙂 Okay jeg er uenig forårsage uniformer er meget kedeligt, for alle at bære det samme tøj hver dag. Jeg er enig i, at man bliver mobbet for, hvad din iført men ligesom folk sagde, at vi ikke vil være i stand til at vise vores forskellighed. og jeg ved, at dette er en dårlig ting årsag gik jeg til en skole, der havde til at bære en uniform og ensartet var meget irriterende. Også du bliver nødt til at spilde penge uanset om tøj fra Aeropotale eller uniformer forårsage hvad nu hvis du rippe uniform? du bliver nødt til at købe en ny! Så jeg tror ikke, der bør være uniformer

Personligt mener jeg, at det er svært at vælge, hvilken side til at tage, fordi begge sider har både fordele og ulemper. Jeg huske ikke iført en uniform, da vi går i skole for at lære, ikke at vise, hvad vi har. som anført mange gange, kan mobning forekomme over, hvad en person er iført. på den anden side ville folk ønsker at være i stand til at vælge, hvad der skal bære til skole, men hvis de havde uniformer, ville de ikke behøver at spilde en halv time eller så i morgen prøver bare at beslutte hvad der skal bære. ville du også spare en masse penge, fordi du ikke ville have til at købe så mange forskellige outfits, fordi de kun ville bruge to til tre forskellige uniformer, og de ville kun brug for så mange outfits til om aftenen og i weekenderne. i sidste ende, vil jeg sige, jeg har ikke noget imod, om der var uniformer, eller hvis der werent nogen uniformer.

Okay, ville såvel børn og teenagere stadig købe de dyre mærker uden for skolen? Du behøver ikke bære uniform hele dagen, bare i skolen. Og everynoe har der egen smag i tøj og stil. Og du sagde, at børn bør recongnized for deres talenter ikke outfits, men hvad nu hvis nogen ikke var fortrolig med deres talenter Habibi,Where To Buy Oakley Sunglasses? Nogle mennesker viser deres tillid ved deres udseende.

Ja, få børn / teenagere mobbet for deres tøj, men theres stadig en masse andre ting, de bliver mobbet for, såsom deres talenter.😉.
Related articles:

Leave a Reply

