Henderson wordt derde in het Atlantic concurrentie

2 May

Henderson wordt derde in het Atlantic concurrentie in P

Henderson wordt derde in het Atlantic finale in P

Op de vraag hoe ze verbeterd in een ronde,Cheap Ray Ban Wayfarer, Ze zei dat de eerste twee rondes waren gewoon irritant voor haar.

Ik speelde niet zo goed als ik hoopte dat ik zou graag,Oakley Frogskins Sale, maar de derde ronde ging ik in, geen verwachte resultaten. En wilde alleen maar om plezier te hebben,Jordan 11 Cool Grey, begrepen Henderson. Ze zei dat we hielden meer sponzig dan Abercrombies.

Het duurde een tijdje om te wennen aan dat, Maar zodra ik dacht dat die eruit ging het beter en werd iets minder vrij hard,

Tussen het beëindigen van de NSGA Junior stralende afgelopen donderdag en het begin van de Atlantische Oceaan grote op dinsdag zei ze dat ze oefende elke avond en werkte aan haar korte spel vooral. Ze had gespeeld de vrouwen amateur evenement voorafgaand aan de junior evenement, zodat ze ook geprobeerd om haar lichaam rust zo goed als ze kon.

In de toekomst Henderson zal in Lethbridge, Alberta op 24 juli voor Amateur titel van de Royale Cup Canadian Women’s na het winnen van de NSGA titel. Zei ze met een paar dagen in tussen zal ze iedere avond oefenen, Het verzorgen van haar korte spel, ook en rusten.

Na het Canadese Women’s Amateur Event zal ze beginnen aan de Royale Cup Canadian Junior Girls Kampioenschap in Calgary, op Start op 31 juli.

Ik ga te veel te spelen van golf deze paar weken, dus ik wil ervoor zorgen mijn spel scherp is, maar ik wil zo worden uitgerust mogelijk post in de eerste ronde van het spel op dinsdag, zodat ik niet verbrand mezelf wel uit. Kennis van vorig jaar tweede ze gehoopt op een soortgelijke afwerking van dit jaar.

Op dit moment (donderdagavond) niet is geweldig met mijn 83, ze wilde zeggen. Mijn Putting was een paar dingen beter, maar ik was gewoon niet het slaan van de bal erg goed vandaag. Het was een klein bedrag van de wind, maar het was gewoon het even welk type van die dagen was ik niet de bal goed te raken vanaf de tee of meer langere clubs,

Ik had graag zijn informatie over hoger, maar ik speelde niet n uitstekende golfbanen. Ik was op zoek om te schieten in de jaren ’70, maar heilzaam kant. Manier waarop het gaat,

Ze zei dat dit jaar op Eagles Glenn was taaier dan voorheen. Weinig gezegd de cursus heuvelachtige was en de locatie van de bunkers en pennen op de greens was zwaar.

De pin plaatsing op sommige greens was vrij hard en een aantal gelaagde greens en een aantal zeer schuine putts dat ik werd geconfronteerd met tijdens het toernooi, Said speciaal.

In de komende weken kan ze aanwezig zijn op de Canadese Junior Girls kampioenschap als Henderson. Little zei dat ze wil haar swing weer op de rails voordat onderdanen door opknoping uit op het strand.

Zoals ik al zei ik was niet de bal goed, dus laat ik het werk op dat het slaan, ze gekletst. Dan zou ik graag wat tijd opstijgen, want ik ga al op het voor de laatste paar weken dus het zou Wees aardig voor een paar dagen vrij en rust post in onderdanen,
Related articles:

Leave a Reply

