Sex annonserer

30 Apr

Sex annonserer

Sex er solgt

Fra hva vi har kommet for å være klar over av Abercrombie Fitch, som leverandør av beste verdi utbredt-Hormonelle mote, var vi knapt sjokkert da bedriftens forårsaket en kontrovers nylig for å selge thong undertøy for 10-Year-Old kvinner.

Sannsynligvis var det en ny lav for A som har lang techie i å selge seksuelle bilder til tenåringer. Ved skade alder barriere og presser come-hit erotiske truser på preteen jenter, Selskapet fortjent brakt hyl protest fra hele.

Foreldres grupper bemerket at thongs, som viste bilder av kirsebær og slike kampanjer som Wink Wink Og dessuten, var i stand til å ha to resultater – oppmuntrende pedofili ved å presentere unge jenter som seksuelt attraktive for menn, og en større avstand undergraver selvfølelse og renhet av jenter, som føler press på stadig yngre aldre å elske.

Abercrombie raskt fjernet thongs ved hjelp av sine selskap hyller og online katalog. Men det var bare den ørtende eksempel på hvordan i nyere tid, The kentkucky-Based forhandler ble en av de sleazier påvirkninger i amerikansk populærkultur.

Tatt i betraktning at det var bare i forrige måned at A ble tvunget til å trekke en linje av t-skjorter med rasistisk slagord shaming asiatiske amerikanere,Cheap Oakley Holbrook Sunglasses. Og det siste året eller så, har selskapets katalog vært noe annet enn en myk-porno papir.

Vår dagens katalog er typisk for foregående – de første 119 sidene inneholder nesten like mange nakne bryster og bunner som klær, Viser tenåringer cavorting i mange forskjellige semi-orgastisk anledninger. Og som en gater annonser,

Mønstrene er preppy, brun, brun-eyed, utstråler en slags Arypowerfuls-ultra-Alles elitisme som er så langt fra det etniske mangfoldet av, kanskje, Benetton eller Gap annonser som Atherton er fra West Contra Costa.

Men som en detaljhandel strategi, det er ren profesjonell. I all ærlighet, er en klesbutikk, hvordan vi kunne si? Dorky. Retro-Meeting place-Western klebrig. Uten tvil en mote linje i desperat behov for noen over-Noen av de viktigste-Top seksuell pandering å piske hormonelle tenåringer i en blind vanvidd og sørge for at de tømme sine lommebøker.

Vridd geniet bak mye av denne taktikken er, fotografi og muse for A Calvin Klein, Versace og langs store motemerker. Motemarkedet – det meste den faktiske verre,Oakleys For Cheap. Som et eksempel, ved å gjøre populære Sterke medikamenter chic Med shateringly tynn supermodell, hjalp han og andre bryllup skyttere fremme anoreksi blant millioner av tenåringsjenter.

Distinction dette med, tror at, Benetton er reklamekampanjer, som har portrettert rasemessig mangfold og positive verdier i prosessen som det tiltrekker seg oppmerksomhet, provoserer snakk og selger klær. Benetton kunst tilsynsmann, har vist en innovativ visjon som langt outclasses Webers. Det er vanligvis irritabel, det har sosial sinn, Against (Webers) puerile lidenskap for sex, informerer meg, Top hund av, en San Diego nonprofit reklamebyrå.

Reklame ikke trenger å være lavest Den mest vanlige-Denominator-uintelligent,

Faktum er, har mange organisasjoner gått for dum, Manning samme trommevirvel – samleie, samleie, under intimitet. Og som går viser industrien, går så resten av show business.

Ingen overraskelse at tenåringer blir presset til sex i et stadig På forhånd alder. Basert på nyere undersøkelser, en i 10 rapporter miste hans eller hennes jomfrudom før alder av 13, 15 prosent styrke siden 1997, og 16 prosent av konfirmasjonen sophomores har hatt fire eller flere seksualpartnere. Én av fire seksuelt aktive tenåringer kontrakter en std.

Men fra styrende administrasjon er det koble fra og fornektelse. Bush Obama-administrasjonen er forkjemper sex-Ed regimer som underviser bare avholdenhet. Bush engasjement ville øke avholdenhet kun bevilgninger med 33 prosent, til $ 135 millioner gjør et poeng. Blant de behov: at tenåringer finne ut Seksuell aktivitet ikke i sammenheng med ekteskapet er sannsynlig å ha skadelige psykologiske og fysiske effekter Og det prevensjon nevnes bare for å understreke sine feilrater.

Hva er USAs ungdom påstått å tenke,Oakley? Er det et valg som voksne presenterer dem? Sleaze eller avslag?

Det er en feil dikotomi. Jepp, er Sex en aspec av livet, en ganske vakker og meningsfull del – selv om det kan være svært ødeleggende for barn eller unge tenåringer.

Absolutt, har The reklamebransjen mer makt enn regjeringen til å forme vurderer USAs ungdom. Sine bilder florerer, På veier, I guider, på tv, Via internett, siver inn alles tanker og verdier. Virksomheten fremme industrien må vise lederskap. Dets verdier er mange verdier – for bedre eller verre .
Related articles:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: