Depp og Jolies’ Tourist ‘turn viden oversøisk Opda

30 Apr

»Depp og Jolies ‘Tourist’ turn viden oversøisk Opdateret

»Depp og Jolies ‘Tourist’ turn anerkendelse oversøisk Opdateret

Og Europa.

Disse var blød indenlandske debuterer for sådanne high-Beskrivelse film, hvilket lægger pres på billederne for at udføre meget godt i udlandet, hvor studierne løslade dem mener, at de har bedre reklame udsigter.

Forudse for Narnia Backers 20th Century Fox og Walden dit tv-og radiostationer, Filmen leveres i sin globale marketing debut. Det åbnede i de fleste andre lande for nylig til en stærk 67 millioner dollars, næsten tre gange den oprindelige lancering. Bestående af nogle tidlige debuterer sidste weekend, Den importerede alt for Narnia Er virkelig $ 81 mio,Cool Grey 11s For Sale.

Indledende udenlandske grosses weren som professionel for De besøgende, der er blevet skudt i vid udstrækning på placering i Europa. Den debuterede for kun $ 8 millioner i lidt af lande, trods af den globale stigning i de offentlige opmærksomhed mod Depp og Jolie. Resultaterne var temmelig godt, men ikke stor i lande som Storbritannien, Mexico og Taiwan.

Den nationale åbningen af ​​Daybreak Treader Var mindre end halvdelen af ​​de sidste to Narnia Præsentationer, 2005 Alle Løven, heksen og de nuværende tøj Og som et resultat 2008 Præsident Caspian, men den nye film spilles i 3 -D og dermed draget fordel af højere billetpriser.

Ræv VIP’er blev fremstillet for en svag start så mange fans blev efterladt med en sur smag af dårligt modtaget Royal king Caspian, selvom det, at de håbede, at det ville i det mindste top $ 30 millioner, Studiet samledes i Narnia serien efter Disney faldt det kommer Caspian Og forudsat og markedsført Fødsel Treader I overensstemmelse med Tøj I håb om at genvinde i det mindste noget af det særprægede film succes, Usædvanligt med kristne publikum. Effektivt medinvestor Walden Media, det brugte $ 155 mio gøre filmen,Knock Off Ray Bans.

I en lift, gik folk til den nye Narnia Gav det en regelmæssig kvalitet af A-, Ifølge betalt undersøgelsen firma CinemaScore. Med god bit-Out of-Estuary, kunne Filmen nemt sejle til et andet, men $ 100 mio udgangen af ​​året, A således-So køre i sådan et dyr billede. Men deres tidlige udenlandske resultater tyder det kan give mere end $ 250 mio udlandet, everyon som 3-D familie film er meget moderne, gør for et hit på et internationalt grundlag,Fake Ray Bans.

The holiday-maker, Samtidig, modtaget en mindre awesome selv ikke forfærdelige CinemaScore af B blandt de primært voksne kvindelige publikum, der kom ud til dårligt revideret billedet. Det uklart, om det betyder vidnesbyrd vil være god nok til det billede, der holde spiller eller hvis dens billetsalg i vid udstrækning vil fade ud af ferien.

Det var den værste åbning for en film, der afspilles nationalt på mere end 2.000 teatre i hele nationen hovedrollen Depp siden 2001 Fra forfærdelige Plus til Jolie siden 2006 Den fremragende Shepherd,

Blandt film allerede i film koncertsale, sammenfiltret adskilt sig som billetsalg faldt kun 33% på sin tredje weekend til 14,6 millioner dollars. Walt Disney dojos 3-D computer super-helten film er nu på 115.600 tusind $ og bør top 150 millioner dollars lokalt ved udgangen af ​​året. I udlandet, hvor den har åbnet i kun 17 markeder, Disney mener, er baseret på omkring 45% af sin box-office løfte står Filmproduktion selskab på 76.500 tusind $.
Related articles:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: