Montage in de zwangerschap jeans

28 Apr

Passend in de zwangerschap jeans

Passend in uw belangrijkste doel jeans

Het is zelfs raar, Het was even groot als mijn andere jean nadat ik ze vergeleken laterale behalve mijn andere jean pasvorm voor. Grappig, (grootte 0 jeans van Western Eagle)

Ik heb niet verloren overgewicht (Zeker opgedaan) Dus ik denk ik wat spieren of ander ding.🙂 Ik hou van toning mijn lichaam en alles maar ik denk dat ik ga moeten stoppen voor een beetje, want net als iedereen ben ik overspoeld met werk! T_T sterk.

Wat is je primaire doel jean formaat en heb je nog passen in hen,

Of vertel ons in wat voor tijd je passen in je oude doel jeans!

Nu moet ik kopen een ander doel jean (Level 24-25 Dit i comeeee!)

En voor meer betrokkenheid, ik denk dat ik rond gestart met jean grootte 9-13. Ik ben hoeveelheid 0 Nu,Cheap Ray Bans Wayfarer. Dan ongeveer een jaar later kocht ik een maat 9 hoewel ik kon nauwelijks ademen in hen. Ik heb nooit echt droeg ze, want het was te strak, maar nu ben ik ze op (Zoals we typen in feite) En ze zijn over het algemeen wat los! Zelfde past de riem dat was op de eerste hole en is nu op de derde. Nu bereiken is een maat 5-7 en dan ben ik klaar. Ik ben al serieus underwieght voor en willen niet om ooit terug te gaan naar dat stadium dus mijn doel is om toon als ik tot 120.

Bewerkt omdat ik zoooo helemaal verkeerd gespeld wie had dat gedacht. lol

Laat me terug naar mijn doel jeans,Cheap Oakley Sunglasses. Deze jeans heeft score. Ze zijn een maat 1 van een merk dat loopt berucht klein, En dus toen ik passen in die gedefinieerd jeans, ik kon confortably dragen 0’s 1’s en 25’s in elk ander merk.

Ik ben op dit moment een 3-5ISH. Meestal in mijn 2’s en 3’s nu. Im op dit moment het dragen van paar van maat 4 skinny jeans-en moet worden baggy! Oh hoe ik de voorkeur aan. Ik zou graag mijn 2’s los op mij, Maar hey Ik neem wat ik haha ​​kon krijgen.

Sinds ik passen in deze broek voor, ik weet dat ik het kan nog eens proberen, en ik ben dat er veel meer gevonden om dit te doen als gevolg van het,

Totally🙂 Specifiek als je past in het al eerder, ik ben er zeker van dat het weer kan worden gedaan: k

Ik begrijp hoe dat voelt, ik hield van mijn oude jeans zijn los op mij ^ ^ Ik had niet eens in de gaten, totdat mijn vriend besproken mijn 2’s waren te groot voor mij en dat was overschat mijn maat. Ik sloeg 4-0 vrij, want ik wist niet eens zeker welke ik passen in lol,Oakley Sunglasses Outlet.

Carlynj21: Gefeliciteerd met het plannen van uw doel jeans🙂 Veel plezier op zoek naar uw nieuwe doel paar! Ik weet dat we zijn: DI alleen gekocht dit doel jean omdat ik kon meer dan alle de cut. Ik denk dat ik winkelen voor een aantal guess jeans gaan op een bepaald punt ^ ^

Path_to_perfect: Ik kan het eens, mijn dunne jeans zijn een maat 5 (Dat ze nog steeds kunnen passen) Rondom de gezondheid hebben 2% spandex in hen passen ze na het verliezen van 10 tot 20 pond, lol. Dat jean’s meestal waarom is dit denk ik. Ik heb ook hetzelfde paar dat is sized echt vreemd (totale oppervlakte 7 of 9) Behalve de dezelfde grootte als de stijl 5 een en heeft spandex in het ook denk ik.

Ambercorrea: Ik wens jullie allemaal im zeker dat je zult in past! U past het die weer zal het gedeelte ^ ^

Dispatchn: Congrats!🙂 Wil je gauw nieuwe doel jeans of fitting jeans? ^ ^

Transpireren jeans zijn deze jeans ik noem Mijn lean Jeans Kan goed uitdrukken maat 4. Voordat ik verhuisde naar Alaska Ik droeg ze elke dag dat ze passen perfect, maar als ik was om gewicht te verkrijgen, hebben zij zouden zijn te strak, dus ik moest om de grootte was ik blijven! Ik probeerde ze op twee weken geleden en ik zou niet drukken hen en toen ik dat deed kon ik adem en OMG ik had muffin top galore!

Dat daar was mijn motivatie om hun werk opnieuw te beginnen uit hardcore! Ik heb geprobeerd ze weer nog, want ik wil niet te krijgen discoraged im going to til de eerste week wachten in december op die manier heb ik 1 maand gezond te eten en uit te werken onder mijn riem.

Zorg ervoor dat uw vingers gekruist ze passen! Ik ben 5’9” dus ik denk dat past in iets slechts 4 zou kijken eng!

lol, Dat was sorta wat ik ook heb ^ ^ Ik weet dat als ik blijf deze dingen, zal ik in vorm te komen, want ik voel me slecht over het verspillen van dat moneh! hehe. En ik vind het hebben van het in de kast om zo nu en dan te controleren, zien hoe ik verder te gaan. ^ ^

Niet lang kocht een benetton shirt ook, zonder controle van het volume (ik gewoon probeerde het op) Blijkt dat het was XSo_O ik denk dat het tijd is S dus ik was als ooh.

Ik kocht wat goal meer kleding lijder, ongeveer 80 middelen zijn uitgegeven aan het zo ha! Hoewel de krappe ruimtes waren mijn armen, maar dat is want ik heb spieren daar (ik heb een grote schouder / deltoideus)
Related articles:

Leave a Reply

