Jon Mahoney fra Boston Staffing Firm Hollister Opk

28 Apr

Jon Mahoney af Boston Staffing Firm Hollister Opkaldt til toppen 111 Recruiters på Twitter

Jon Mahoney, en recruiter for Boston bemanding firma, Hollister, blev for nylig anerkendt som en af ​​de Top 111 Recruiters følge på Twitter.

Mahoney, kendt som jonmahoney12 til kolleger Twitter-brugere, begyndte at udnytte Twitter som en ressource til at forbinde og finde både aktive og passive kandidater til regnskab og finansiering,Ray Ban Outlet Online.

Twitter som i den seneste måned givet mig en platform, hvor jeg har været i stand til at generere kundeemner, henvisninger og forbindelser, der var ellers utilgængelige med traditionelle metoder. Løbet af de sidste to uger har jeg haft en jobtilbud for en kandidat, interviewede 7 kandidater mig selv, der er omhandlet talrige kandidater til Hollister kolleger og blevet inviteret til en række netværksarrangementer gennem mine bestræbelser på Twitter. Det er et helt unikt værktøj,Cheap Oakley Sunglasses For Sale, som jeg kan se være en del af rekruttering i lang tid. Jobsøgende bør absolut tjekke det ud , forklarer Mahoney.

Mahoney er blot en af ​​de Hollister medarbejderne anvender Web 2,0 teknologi til at generere kundeemner og erhvervslivet,Fake Ray Ban Aviators. Hollister har vedtaget en Recruiting 2,0 model, en teknik, der kombinerer traditionel rekruttering med en integration af sociale medier på sites som Twitter, LinkedIn og to blogs.
Related articles:

Leave a Reply

