The Mall butikken er på randen av et comeback POLL

27 Apr

The Mall butikken er på randen av et comeback POLL

Allestedsnærværende kjøpesenter denizen Gap har hatt noen kamper i løpet av årene. Lavkonjunktur – og slumping salg – tvang dem til å skodde flere butikker. De mistet mye av budsjett-minded kjøpere. Det var enda 2010 er viden spottet ny logo.

Men ifølge en ny historie i Ad Age,Laney 11s, kan preppy forhandler har endelig satt sine problemer bak seg.

I det siste året har Gap-aksjen nesten doblet. Salget økte i fjor fra $ 1400000000 til $ 1,5 milliarder for tredje kvartal. Og investorer begynner å se seg med litt mer av en funkle i øynene.

Det er mye uptick i khakis. Hva gjorde butikken gjøre rett?

Hold deg til det grunnleggende. Etter en steg inn mer eventyrlystne trender, returnerte Gap til strømpe stifter som grunnleggende tees og fargede jeans, Luring kunder som er lei av rask og trendy fast fashion.

Rekruttering nye talenter som Avett Brothers for Ikoner Redefined-kampanjen og Michael J. Og fortell oss nedenfor.

Express Alle i min videregående skole kjøpte blusset svarte bukser og satin button-downs der (det var på 90-tallet), men jeg har ikke kjøpt noe der siden 2001. – Jessica Misener, HuffPost Style Editor (Getty bildet)

5-7-9 Jeg pleide å få alle min baby tees der i 1995. – Shana Ecker, Stylelist Hjem editor (Getty bildet)

Benetton Benetton på 90-tallet! Big gensere for alle. Diesel for en beklagelig øyeblikk i tidlig 00s, så innså jeg så ut som en europeisk turistmål overalt jeg gikk, så det ble skrinlagt. Og jeg pleide å hamstre på tanker på American Apparel i 2004-5, og nå butikken ser ut som garderobe avdeling for A Different World. – Brie Dyas, Stylelist / Stylelist Hjem senior editor

(Getty bildet)

Begrenset Too Jeg pleide å loooove Limited Too, før jeg innså at ikke alt er gjort bedre med LTD2 logoer strødd over det. Også,Knockoff Ray Bans, jeg vokste. – Ellie Krupnick, HuffPost stil medredaktør

Abercrombie Hollister I videregående skole mine venner og jeg var alt om Hollister og Abercrombie. Hvis du ikke bruke den kan du like godt ha gjennomgått i et hull og døde. Så jeg var ganske mye lager opp på måke og elg donned pologensere , pledd shorts og skjørt,Fake Ray Bans. – Nicole Guzzardi, Stylelist Hjem intern

Fransk Connection Jeg pleide å handle på fransk Connection før jeg innså at alle klærne blir kuttet for American Girl Dolls. – Rebecca Adams, HuffPost stil medredaktør

Contempo Casuals Jeg elsket det da, men jeg har ikke satt foten i en Wet Seal i over et tiår. – Christina Anderson, Stylelist senior moteredaktør
Related articles:

Leave a Reply

