Hawaii legaliserer samme køn bryllup

27 Apr

Hawaii legaliserer samme køn bryllup

Hawaii legaliserer samme køn gift

Torsdag var en kæmpe milepæl for Hawaii, en tilstand kendt for sin mangfoldighed og tærskel, som Hawaii lovgiver legaliserede par af samme køn bryllupper. Det nye lovforslag tilskud LGBT par de samme rettigheder og fordele staten yder til gifte heteroseksuelle par. Deres demokratiske Governer, sagde Neil Abercrombie han vil underskrive model regningen inden for ti (10) dage at komme i gang på juridiske civile organisationer den 1. januar 2012.

Når to (2) Årtiers et split stat, satte Senatet i stedet lov i kraft ved en 18-5 stemme Gårsdagens. Afstemningen var også sikker med to (2) En stor del af demonstrationer, der indehaves af tusinder, Offentlige anbefalinger og valget kampe over problemet. Abercrombie noteret: Jeg har altid ment, at civile fagforeninger respekterer vores mangfoldighed, beskytte folks privatliv og forøge vores kerneværdier om lighed og aloha. Selv dem i opposition til den nye lov, de fleste af dem kristne, Said kommunale unioner Erode konceptet af standard familie, nu par af samme køn fejre i dine Hawaii med jubel og glædestårer.

Hvis du fandt denne artikel informativ og vil gerne email signal om andre indlæg skrevet af denne National Mind and Body Censor, venligst rss ovenfor. Giv mange tak!

[Bill P.] Virkeligheden er, at jeg kan gøre noget ved det, men det er ikke ægte,Bugs Bunny 8s, at jeg ikke har ret til at sige, hvad der er rigtigt eller hvad burde være, jeg har lige så meget ret til at udtrykke min mening, som du eller nogen andre gør det. Mit syn sandsynligvis vil mine religiøse overbevisning som din næsten helt sikkert dit eget trossystem, religiøse eller måske. jeg absolut støtter din ret til at tale om dine bekymringer om, hvad jeg tænker og tror. Cousin, Hele denne ægteskab problem er ikke at gøre med en persons offentlige rettigheder. Alle mennesker bør have de samme rettigheder i henhold til loven. Min overbevisning er, at ægteskabet er en fond skabt af Gud og ikke af mennesker. Jeg ville dette er kun et spørgsmål om semantik, men opfordrede til, at du mig. Hvis mange mennesker ønsker at begynde at kalde en civil union et ægteskab, så uanset om det er nyder, men jeg vil bestemt ikke,Cheap Oakley Radar. Dybest vi, vi alle nødt til at fortælle sandheden med os selv og leve med resultaterne. Gode udtalelser.

Kære uset: USA har nogen søger efter kaldet Adskillelse af kirke og stat, da Freedom of religiøse overbevisninger, Det betyder, at alle har ret til vores egne overbevisninger, og er ikke lovligt for at pålægge dem på andre gennem lovgiver. Kid stadig primære begreber, at vores vidunderlige land blev grundlagt på, og du er simpelthen disrespecting dem. Nyd jeres tro, Og alt det give dig. Men du stoppe trampede på rettigheder gæster, i deres jagt på lykke. Medmindre du kan finde dig selv bøsse, betyder Gay ægteskab ikke påvirke dig.

Costly CB: Hver krop mener noget for en grund. Adskillelsen af ​​kirke og stat og religionsfrihed har intet at gøre med at arbejde inden for de juridiske grænser for at forsøge at lave love, som alle har at leve under. Mens du gør dette land, vi lever under lovgivningen, og vi er frie til at forsøge at ændre dem lov i tilfælde uknown vi vælger det, så længe det sker på en legitim og lovlig måde. Hvis min religiøse overbevisning lære mig grunden er forkert at myrde, og jeg accepterer disse lærdomme, jeg er fri til at arbejde interiør retssystem at gøre det ulovligt for folk at myrde hinanden. Det giver ingen mening for nogen til at fortælle mig, at jeg ikke har den juridiske ret til at forsøge at få de love ændret, fordi jeg ikke er blevet myrdet eller nogen, jeg kender ikke er blevet myrdet, og at det ikke påvirker mig.

Forlænget. Hvad du synes at antyde, at hvis min tro giver min religion, så jeg har ikke ret til at forsøge at ændre de love eller holde lovgivning bliver ændret, fordi de er baseret på nogle religiøse doktrin jeg har lært. Du tror, ​​hvad du mener et resultat af ting, du har lært, og dine bevidste beslutninger om at acceptere disse overbevisninger. Du har al mulig ret til at forsøge at gøre lesbisk og homoseksuelle ægteskaber lovlige forekommende nation. Kan du forestille dig hvor tåbeligt det ville lyde, hvis jeg skulle vise dig, du don har ret til at arbejde for at ændre lovene, så lesbiske og homoseksuelle fleste mennesker kan have et ægteskab nøjagtig som heteroseksuelle forbrugere, fordi du har lært, at ved dine forældre eller venner, jeg tror, ​​at Hawaii lov til civile fagforeninger er vidunderlig, som giver de samme rettigheder til alle, der blev nægtet før. Mit eneste problem er, når den er rettet ægteskab. For mig er ægteskabet fra unionen mellem én mand og én kvinder. Ja ja, Alle fortjener at erhverve deres egen individuelle trossystem. Det kan være (Gudskelov) Et demokratisk område (For en del) Hvis lovene bliver fremstillet. Jeg kan ikke forholde mord på homoseksuelle ægteskaber eller Civil nation Og så en del af din debat får et nyt diset for mig. Samt brug af semantik Civil nation vs union også kan være diset. Jeg tror, ​​jeg var at angribe dig, fordi jeg er en homoseksuel mand naturligt og jeg ikke værdsætter hvordan du sagde, Ægteskabet bør altid være en institution, der er defineret som værende kun mellem en mand og en kvinde, der rapporterer? Du er nødt til? God , så. Gudskelov du ikke køre dette land. Tror du, det var mit valg at være homoseksuel og have enkeltpersoner som dig sætte mig ned. Korrekt. Derved Dette er ikke til at leve med at være bøsse, men det er grunden til mig glade og alle fortjener retten til at være lykkelig.

Du har ret til din tro, ja ja, men når du lægger dem derude og såre andre med dem, jeg er overbevist om, er, hvor problemet opstår. Gud velsigne situation.

Bogstaveligt, Der er en mærkbar forskel mellem borgerlige fagforeninger og altfavnende homoseksuelle ægteskaber de særlige homoseksuelle holde presser på for ægteskab i stater, der kun tillader civile organisationer. Med dette er sagt, det var en tragedie, hvad Hawaii lovgivende for at gøre. Anyway, vil de sandsynligvis have gjort det muligt for folk at stemme om det, men det være langt fra det demokratiske parti til at tillade demokratiet gå sin gang. Og skam på den store Fuzzball Abercrombie for udnævnelse af en åben lesbisk til staten top domstol. Hvilket var udover perverse.

Bill P, var mit mål ikke at fornærme, forværres eller nedværdige (Mine retninger) Enhver lesbisk eller bøsse pige. Jeg er sikker på min undskyldning er ikke meget værd, men for alle, der var, er jeg dybest set ked af det. Jeg føler, at jeg føler en lille del af din smerte. Jeg er en hvid-farvet, Konventionel, Stacee (Mormon), indiske, individuelle og gammelt individ har gjort mit andel af fejltagelser i livet,Ray Ban For Sale. Jeg tror, ​​vi kan finde organisationer på en Denne form for værktøj vi hader dag Collection. (Glad) Okay, jeg ikke udtrykke min vurdering meget. Måske jeg burde holde mine meninger for mig selv. Oprethold en positiv attitude!

Den måde jeg ved det, Gud har en om Omsorgsfuld Hans mindre omfang (Alle mennesker). Han skabte denne institution kaldet ægteskab, som han definerer som familien internet dating mellem en mand og kvinde til at opdrage børn. Kan være der andre Pakker, klart, at der er en masse andre planer, men gennemsnit er ikke Hans planer. Om man tror eller ikke tror på Gud gør, selvom det er bare sagen, forudsat at han er Gud. Er der tidspunkter, hvor et andet arrangement er en forbedring af ingenting, ja men disse andre nødvendige ordninger er ikke optimalt, og er ikke hans. Han identificerer en civil union som en Ægteskabelig liv Hvis den er fra en mand og en kvinde. Jeg formoder, du kunne kalde romantisk forhold noget ønskede at kalde det, union, Civil partnerskab, eller uanset hvor. Pointen er, at hans plan for menneskelige familier er i overensstemmelse med den mandlige / kvindelige institution.
Related articles:

Leave a Reply

