Supercelebrities brand tilbage på Abercrombie The

26 Apr

Supercelebrities brand tilbage på Abercrombie The Marquee Blog

Supercelebrities brand tilbage på Abercrombie The Marquee Blog

(Som overveje, repræsenterer den støbte berygtede slagord, Tanners, Vaskemaskine tøj. Ligesom Abercrombie fik themself ind i en tilstand! Den særlige tv-stjerne skrev.

Den oprindelige erklæring fra tøjfirma, der er overalt i de seneste to dage sagde, at selskabet er bekymret over, at Mr. Sorrentino samarbejde med vores brand kan forårsage stor skade vores image. Det er klart de fik denne løsning. MTV har desuden forsvarede sine virkelighed stjerner, siger i et argument, En klog PR-stunt,Cheap Fake Oakley Sunglasses, og vi ville elske at ansætte [Abercrombie] På andre måder, hvorpå de kan udnytte kysten for at nå det største unge publikum en tv personlighed. Jeg plejede at tage sig af en A Store. Deres købmand politikker syg mig hver dag. Jeg genert, at jeg lingered der så længe. Det er også kvalmende at se, at Jersey Shore er populær blandt ikke bare millenials. Lad disse to pletter gå på hinanden, mens vi, The klassiske og hårdt Doing arbejde på, Shake vores hoveder i skam. Svig offer? Du siger en 180, fordi du ønsker at få det budskab igennem, at du skal helt den anden vej på din outlook om dem. Hvis du gør en Flippin 360 du er lige der, hvor du har påbegyndt. Jeg på en telefon alligevel, det gør ikke betyde, jeg ikke udenfor eller støtter en pause fra arbejdet, Klasse nogle ting. Jeg haven selv været på nogen af ​​yderligere blogs udstationerede i dag. Fint, nok, jeg don nødt til at beskrive mig selv til dig. Sig hvad du har brug for, jeg off denne ting under. Det var rart at kommunikere med dig og FAT Beautiful Vixen, Prøv at køre kvarter et par gange hver dag og deltag ClubKO og du mister vægt,Bugs Bunny 8s. Jeg cool med personer, der er cool med mig og ab! Tch til dem, der ikke er det. Men jeg var ikke selv på her meget Gårsdagens. Jeg har kun lavet måske to bemærkninger (One til Charlie om Richard og hans 3sum kommentar og en kommentar om Snookie giver indtryk af et slag fisk) og jeg don huske at være grim til Richard i min kommentar til Charlie eller være grim for alle på her søndag . Hvis du sandsynligvis fornærme noget, sætte tingene rigtigt, og hvis Abercrombie ønskede intet om Jersey Shore stemmer, burde de aldrig have trykt de skjorter først det gør ikke sagen, at Jersey Shore gør ikke egen slagordet, det velkendt, at det blev opfundet af dem, og forbundet med dem. Din kommentar er meningen at fornærme tv-show og folk themselve, Men du gå som idiot.

18 jun 2011 igennem 13:38 |

File misbrug |

A omfatter d-plast punge. Jersey Shore er en meget passende gruppe for mange. vilje, til at lade dem vide,Cheap Oakleys For Sale, at de kan bære skjorten, det deres ordsprog.

Abercrombie bedre være klar over, hvem de spørger ikke til at bære deres tøj. Det er ikke ligesom de spurgte Padraig Harrington, hvis positive tilbagemeldinger er hurtigt svag. Desværre den brede offentlighed stadig nyde Jersey Shore, og tilstrækkeligt. Lad se kendsgerningerne i øjnene. Hvis du fortæller en populær dille, at det kræver at gå væk du vandt få mange venlige svar.
Related articles:

Leave a Reply

